Energibrist.

Ja vi borde nog kanske haft en ledig dag hemma att packa upp i lugn och ro, städa undan, och bara landa. 10 timmars passet på jobbet idag har känts lite motigt, och inte blev det bättre av att börja dagen med att höra att man tydligen missat Melvins inskolningssamtal med "stora avdelningen". Så kan det gå, han ska nog överleva ändå, trots att vi fick lite griniga blickar från hans nya blivande fröken.

Lite ljus på den gråa himlen idag var snabbtjatet med min chef som berättade att hon har börjat bokat in mig på ledarkurser för att kunna driva en egen station och bli ställföreträdande chef "på riktigt" på vår station. Börjar redan om ett par månader, pirrigt tycker jag, men jag kommer nog lära mig en massa nyttigt att ha med i bagaget vart man än hamnar.

Vad ska ni andra pyssla med i helgen?



Kommentarer
Postat av: Papsen

Låter bra gumman, borde inte vara några problem för dig......

Hälsa alla andra..

/Papsen

2009-01-09 @ 23:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback