What a day!

Var på jobbet kl 05.50 imorse, pysslade lite innan det var dags att öppna upp.... sen körde vi stenhårt och kämpade med alla leveranser och beställningar och blev färdiga till kl 15 då tjejen som stänger kom. Då åkte vi och skulle hämta våran pallyftare som varit på lagning men vi letade i över en timme efter det jäkla företaget utan resultat, helt sinnes och våran chef visste bara adressen inte vad företaget hette och på den adressen fanns det inget, bara ett halvtomt hus....
Vi kom tillbaka vid kl 17.00 och då skyndade jag mig raka vägen hem, lite små trött efter en 11 timmars arbetsdag som bara gått i ett.... puh!

Nu på kvällen fick jag faktiskt lite skaparlust så jag började med tavlorna som ska upp i vardagsrummet så småningom, men de kändes lite fjuttiga så det blir nog att jag måste köpa en tredje innan jag kan göra helt färdigt....
F verkar lite smågrinig och tycker inte att jag hjälper till, jag tycker jag hjälper till i alla högsta grad när jag pysslar och vill få färdigt oredan i lägenheten.... jaja ska ändå kila i säng nu för jag ska vara på plats på jobbet kl 05.50 imorgon igen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Oj vilken duktig männsika du är! Hem och grejja när du jobbat så länge är verkligen att vara händig hemma också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback