Vinn SVEA kläder för 2215 kr

Tävling - visa bebisens coolaste outfit!

Fick ett mail av min pappa (!!!) där han tipsade om en tävling hos Alltombarn.se, men då jag gissar att Melvin är för stor för att vara med och tävla (vinstkläderna är i storlek 74/80) så skickar jag tipset vidare till er!




Skicka in en bild på ditt barns coolaste outfit och du är med och tävlar om en hel garderob med barnkläder från Svea.

Berätta vilka kläder ditt barn har på bilden och varför du gillar just den outfiten så mycket. Mejla bilden till [email protected]. Tio av de inskickade bidragen kommer att visas i ett bildspel och en vinnare röstas fram av AlltomBarn.ses läsare. Vinnare får sju olika barnplagg från Svea, värda totalt 2 215 kronor. Kläderna finns i storlek 74-80. Sista dagen att skicka in sitt bidrag är 8/2. Glöm inte att ange namn och adress.

Kommentarer
Postat av: Lena & Alfons

Åh vilket bra tips! Det måste jag ju definitivt göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback