Sprängfärdigt huvud...

Aj aj jag har så fruktansvärt ont i huvudet... TREO-holic som man är fick jag börja även denna dagen med en bubblande drink. Melvin väckte mig med en skrikattack igen och ingenting hjälpte och vad man än frågar eller gör så skriker han högre, helt hopplöst och jag känner mig så trött och hjälplös.
Hoppas detta går över snart så att han kan bli den vanliga Melvin igen, någon timme efter att han äntligen gått med på att få smärtlindring så är han i toppform och underbar men det går tyvärr ganska snabbt över.
Han är supertunn nu och magen är så liten och revbenen är fullt synliga hela vägen, imorse när han vaknade var han alldeles skakig, han drack iallafall just två dl välling. Ska se om jag kan få i honom lite smärtstillande nu...

Imorgon är det dags för mig att jobba en dag, F är ledig, och sen hoppas vi att Melvin är piggare till på torsdag för då flyger jag och Melvin hem till min mamma och pappa, vi har inte varit hemma sen en snabbvisit i julas så det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Marita

Åh fy stackars Melvin =( Hoppas verkligen att det vänder snart så att han får lite fett på kroppen! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback