Söndag.

Dagarna rullar på... helgen har varit otroligt lugn för våran del. Kollade lite schlager igår men vi stängde av innan det var färdigt så jag vet inte ens vilka som gick vidare?

Imorgon får Melvin äntligen börja äta lite tjockare mat, han ser ut som ett vandrande skelett, både ryggrad och skulderblad syns hela tiden, hoppas han lägger på sig och får matlust direkt när det onda är borta.

Igår hann jag nästan färdigt med mitt lilla projekt till vardagsrumsväggen, tror ni får se slutresultatet idag... om Melvin låter mig, igår ville han leka med en HELA tiden så det är inte mycket till andrum här hemma. I
kväll kommer iallafall Melvins faster och hennes man, dock utan barn med tanke på basilusker, och lämnar en försenad födelsedagspresent, det kommer han nog bli glad för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback