Snark snark....

Sitter här och torkar grus, linserna är alldeles fastklibbade efter att jag sovit en stund nu på kvällen, fick sån huvudvärk att jag lag mig ner efter middagen och, toksomnade!
Min älskling F åkte och köpte schampo till mig och då lag jag mig och läste bok för Melvin och sen somnade vi tillsammans i hans lilla säng. Mys men man blir lite halvseg efter att ha sovit så....

Har roat mig med att lägga upp lite
auktioner, har även fixat lite med dagisschemat och skrivit upp alla samtal jag ska ringa imorgon, vårdcentral, pappa, banken m.m. Hoppas få 1 minut över på jobbet imorgon så jag hinner fixa det.

Nedräkningen till operationen har börjat också, nu är det snart bara tre dagar kvar, vi pratar med Melvin om det varje dag nu så att han ska vara förberedd, igår förevigade vi halsmandlarna på bild och då visade jag Melvin "bollarna" och berättade att det är just de bollarna som doktorn ska ta ut från halsen, han verkar än så länge med på det iallafall och vet att vi ska sova kvar. I vanlig ordning är det nog mer vi vuxna som gör det till en grej, jag tror det kommer gå kanonbra och framförallt kommer det att hjälpa Melvin ENORMT och det är det allra bästa!

Kommentarer
Postat av: Marita

Åh hoppas verkligen att operationen går bra och att den hjälper! Har han haft mycket ont i halsen eller varför gör ni operationen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback