Skor skor skor!

Åkte iväg till torget innan maten för att fylla på lite smärtstillande till Melvin inför resan och kilade då in på Johanssons skor som ligger vägg i vägg med Apoteket och det borde jag inte gjort... hjälp vad mycket snygga vårnyheter de hade fått in. Mitt favvomärke Vagabond har redan kommit med en gladiator sandal som jag blev sugen på, och en söt tygsko. Sen var det ett par ursnygga Replay skor som bara ropade på mig från hyllan. Lite snopet när jag gick och tog ett kontoutdrag och insåg att alla fina vår & sommar skor kommer vara slutsålda överallt innan jag får råd att köpa... hum!

Jaja vi är iallafall ett
soffbord rikare sedan ikväll, hoppas nu det kommer passa någorlunda in i vardagsrummet. Vi vann det för ca 1350 kr inkl auktionsavg så jag hoppas vi gjorde lite av ett fynd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback