Rapport!

Hej och hå!
Här rinner tiden iväg och vi njuter av snö (tö idag), släkt och vänner och att bara vara. Faktiskt ganska befriande att ge sig av hemifrån och komma HEM ett tag. Dock har vi haft fullt upp sen vi kom, som vanligt. Lite annorlunda denna gången då min bror och hans sambo flyttade in i sin villa här på orten igår. Mycket att bära och fixa blir det! Man får ju inte direkt mindre lust att köpa ett eget hus... (vi kollar ju för fullt men de stiger oerhört mycket i pris i det område vi vill bo....)
Sen har vi hunnit med att åka till
Thun´s, ett litet varuhus mitt ute i ingenstans med fina kläder och roliga saker, en lagom utflykt när man har tråkigt en dag.
Sen har vi fikat, fikat och fikat, haha jag längtar verkligen till gymet just nu. Jag både ser ut och känner mig som en överjäst fettisbulle!

Lägger in lite bilder från den ena kameran, har inte tömt den andra ännu...



Hjälper mormor med maten, morfar med elden och vattnar mormors sådd.



Shoppingen från Thun´s.



Blev strömavbrott i hela området, helt kolsvart i huset, men vi tände en massa ljus och Melvin ville bada. Blev rena rama SPA anläggningen... hihi....



Blev inspirerad av en tidning och gjorde lite fint till mamsen!

Kommentarer
Postat av: Marlen, Hampus mamma :-)

Halloj.. Undrar bara vilken stl du köpte till M i krokodiltröjan?!

2009-02-23 @ 09:40:43
Postat av: Anonym

Marlen - Jag köpte 98/104, den är rymlig på Melvin som är ca 99 cm lång. //Tilde

2009-02-23 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback