Puh, 1 av 3.

Sådär, nu har jag äntligen tagit tag i att tömma kamerorna.... började med våran systemkamera där det var 500 bilder att föra över, döpa och sortera på rätt mapp och datum.
Blev precis färdig så får ta de andra imorgon.... Har ju faktiskt glömt berätta att jag fått en ny "slit och släng" kamera i tidig Alla ♥ dag present från F. Våran Sony sjunger på sista versen och håller ihop med endast en skruv sedan de andra tre lossnat.... Den får hänga med tills den brakar helt för den tar fortfarande grymt bra bilder!





Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sitter med lillTilde i knät och kollar in på din sida..tänkte att det kanske fanns några kort på Melvin..så får vi upp detta fina kortet och min Tilde ropar till av förtjusning och pekar frenetiskt på F..favoriten :) Sen frågar jag vem du va och hon sa faktiskt "Tilde"...så sött!!

Hoppas ni får en mysig ledig dag tillsammans!

Kram på er!

2009-02-04 @ 10:47:33
Postat av: Carolina

Så fina ni är ihop :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback