Mumsigt på födelsedagen!

Börjar snart jobba men tänkte slänga in lite bilder på födelsedagsfikat som jag lovat, så får jag uppdatera er om allt det andra imorgon när jag är leeeedig. Vill ni ha recept på något är det bara att hojta!



Spindelcupcakes som vi tog med till dagis... (100% inspiration från
Perla!)



Inte för att Melvin är mer förtjust i Pingu eller så, det var jag som ville göra en vintrig tårta.
(Pingu har faktiskt F modellerat helt själv!!)




Köpte chokladbokstäver till sidan av tårtan.



Tårtan knäppt med blixt. Pingu i SP, vattnet i blå pyntgelé, stenar av SP. Täckt med vaniljgrädde.
Fyllning: Sockerkaksbotten, hallongrädde, marängbotten penslad med mörk choklad, mango- och passionsmousse och sockerkaksbotten.



Blåser ut "Melvin" ljusen!



Lite tilltugg till kaffet. (Melvin tjyvstartade!)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad gott det ser ut :)

Postat av: Sagolikt by Perla /Anna

Åhh va söta spindlar!!! =)

2009-02-04 @ 00:17:59
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Tildes dagbok

Carolina - Supermumsigt!!





Sagolikt - Hihi tycker dina blev sååå mycket bättre!

2009-02-04 @ 09:28:14
URL: http://booble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback