Kvällens nöje.

Åh att jag aldrig kan komma i säng på kvällarna... inte konstigt man är konstant trött?! Hur som helst, om man inte har något att göra en fredagskväll så kan man väl rota lite bland gamla gardiner och stryka ett par och sätta upp i vardagsrummet som varit utan alltför länge? Nej jag är inte riktigt som alla andra....
Nå, vad tycks? Ska jag köpa släta paneler istället, eller kan jag ha dessa vita lite skira, tunna?
Jag kände att det blev lite föööör tjust, men det kanske är en vanesak. Vi har ett fönster till i vardagsrummet men där är vi tvungna att ha en "kappa" av något slag (liggande panel?) för soffan står framför.


Japp Marimekko lampan flyttade in i vardagsummet, dock var sladden ganska kort så lampan hamnade lite
för högt upp. Lampan i köket blev.... ja, inte riktigt som jag föreställt mig, ska köpa en svagare glödlampa så får vi se om jag vågar visa upp den här sen....

Kommentarer
Postat av: Marlen, Hampus mamma :-)

Ja tycker att det ser väldigt fräscht ut med de vita gardinerna..

Sen så fick ja syn på ditt "zinkhus".. Ja köpte ett sådant för några dagar sedan.. SNYGGT!!

2009-02-07 @ 09:12:47
Postat av: Tildes dagbok

Marlen - Ja det får vara såhär ett tag, får se om det ser helt knasigt ut med en stel kappa i andra fönstret sen.... huset är underbart!!

Postat av: Anna

Snygga stolar! Vartifrån är dom? :)

(svara gärna i min blogg)

2009-02-27 @ 10:56:19
URL: http://perla08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback