Here I am!!!

TJENA! - som Melvin har börjat säga, hihi lite gulligt värre. Jobbat som sjutton igår och idag men nu pustar jag ut litegranna då det är ledig dag imorgon.
Chefen sticker till fjällen på söndag så idag fick jag ta med mig hennes bil hem då hon dessutom köpte sig en ny V70 idag. Så nu är vi riktiga Svenssons med två bilar på parkeringen, hihi...
Får se om jag är människa efter nästa vecka, jobbar som en tok framtill torsdagen då operationen är och däremellan måste jag in och hålla ställningarna på jobbet.... men det ska nog gå bra. Jag är faktiskt mest nervös inför Melvins narkos, hoppas man får hålla honom i famnen när han sövs.....

Är bjuden på
Meandi party imorgon och jag vill såååå gärna gå men det lutar åt att vi blir hemma då jag i sånafall måste ordna barnvakt åt Melvin då det är förkylda barn på stället och han ska ju hålla sig basiluskfri.... får se om vi kan hitta på något annat skoj.

Just nu roar jag mig med en Bounty och en cola burk, F är ute med ett par vänner och roar sig i stadens centrum. Kanske man borde krypa i säng i tid för en gångs skull.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback