Hemma...

Nu är vi hemma igen... Melvin ligger rätt så utslagen i sängen och vill inte få i sig så mycket vätska.
Jag sa till honom för en stund sedan att om du kommer på något som du är sugen på så är det bara att säga till mamma eller pappa så ska vi försöka ordna det till dig.... efter en stund så säger han "jag vill ha godis mamma", hihi plutte, godis går tydligen ner oavsett tillstånd. Dock så är det bara kall flytande föda som gäller nu idag och fram till söndag. På måndag får han så smått börja äta typ spaghetti, pannkakor och liknande "mjuk, glidig" mat.

Jag lägger in lite bilder från gårdagen senare ikväll, har inte hunnit tömma kameran ännu.

Jag och F tog oss en mysig nap tillsammans förut när Melvin sov i soffan, länge sen vi bara var hemma tillsammans utan några måsten. Eller egentligen inte, jag MÅSTE till jobbet strax och fixa i ordning papper & annat kontorsjobb tills min chef är tillbaka på måndag. Idag får det bli i en osminkad myskläder version.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback