Helgen med besök och födelsedag.

I fredags fyllde ju gossen 3 år och vi båda jobbade på dagen och han var på dagis (där de glömt hans födelsedag helt och hållet, grr). Efter jobb så kom mina föräldrar hit (ca 60 mils bilresa) och även Fs föräldrar kom på lite paj och födelsedagsfika, mumsigt!
Melvin fick en massa paket och blev superglad... han fick bl.a. en
grön Titanx2 resväska, kläder, ytterkläder, pistmaskin, Blixten saker, cykel, böcker, pengar och RORRI filmer. Jättefina saker, TACK!!

På lördagen så jobbade både jag och F igen och mormor och morfar fick vara barnvakt, det blev en hel del cyklande och Melvin var helt slut på eftermiddagen. Mormor lagade mumsig middag lagom tills vi kom hem från jobb (LYX!), på kvällen gick jag och F på bio, vi såg Wallander - Hämnden, helt klart sevärd om man gillar sådana filmer.

Söndagen jobbade vi igen och dags för mormor och morfar och åka hemåt. Farmor och farfar fick vara barnvakt istället. När jag gick till jobbet på söndagsmorgonen så sa vi hejdå och allt var som vanligt. Senare kom mamma och pappa förbi mitt jobb för att säga hejdå på riktigt och då hade mormor fått magsjuka efter att jag gått.... fyy! Vi verkar dock ha klarat oss från att bli smittade. Jag var inte avis på mamma (Melvins mormor) som skulle åka 60 mil i bil i det bleka tillståndet.

Hur som helst så har vi haft en helmysig helg! Hoppas vi ses snart igen....



Melvin på morgonen när vi väckte honom med sång och lite paket.



Mormor och morfar kikar på när Melvin provar sin nya cykel.



Provar sin fina nya cykel.



Mumsar god paj innan allt fika.



Öppnar paket och leker med sin nya pistmaskin.



Morfar var helt slut och somnade till Bolibompa efter en jobbig helg med barnbarnet, hihi.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Kul med lyckat födelsedagsfirande!

Postat av: Marita

Åh vilka söta föräldrar du har som åker så långt för din/er skull! =)

2009-02-03 @ 21:36:16
URL: http://maruttan.blogg.se/
Postat av: Marita

Åh vilka söta föräldrar du har som åker så långt för din/er skull! =)

2009-02-03 @ 21:43:37
URL: http://maruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback