Godmorgon!

Idag verkar det iallafall vara på bättringsvägen här, jag bestämde mig för att stanna hemma ändå för igår så fick vi knappt i Melvin någonting så vi trodde att vi kanske skulle behöva åka in med honom idag...
Nu är han inne på sitt tredje glas o´boy... när han hade druckit upp sitt andra glas sa han till mig "mer boy mamma, jag tycker om boy bäst"  sötunge!

Idag ska vi packa lite inför resan imorgon och sen ska vi nog gå på en powerwalk hela familjen, med Melvin i vagnen då förstås. Vi behöver ny luft allihopa!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Vad härligt att han är på bättringsvägen! hoppas ni fick en skön powerwalk!!

kram

Postat av: Papsen (melvins morfar)

Härligt..

då är jag på plats på arlanda när ni landar....





2009-02-18 @ 11:26:08
Postat av: Marita

Vad skönt att det är på bättringsvägen! =) O´boy är ju aldrig fel! ,D

2009-02-18 @ 11:51:24
URL: http://maruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback