För trött för en rubrik...

Åh hjälp vad seg starten blev idag. Två gånger inatt bara satte sig Melvin upp i sängen och gallskrek, sparkades, slogs och bara grät. Ingenting hjälpte och han skrek läääänge innan vi fick lugnat honom båda gångerna. Kan inte vara bra för halsen att skrika så?
Sen har han fortfarande lite feber och jag vet inte hur många dagar han ska ha det, dessutom vägrar han ta medicin för feber och det onda så vi har flera jobbiga bråk om dagen där vi får hålla tvångsgrepp... usch inget kul.
De ringer från sjukhuset snart och kollar så att helgen har gått bra så jag får prata med de då och se om det ska vara såhär. Läkaren sa att han kan känna det som det känns vid öroninflammation och första gången han vaknade inatt så sa han tillslut att han hade ont och pekade strax under ena örat... plutt!
Igår försökte vi ge lite Risifrutti men han kunde bara äta en sked innan han gick från bordet för att det gjorde ont, nu drack han lite välling precis, men inte mer än ett par klunkar... enligt sjukhuset så kunde vi börja ge makaroner och annan lätt mat idag men det har jag svårt att tro när han inte ens kan  svälja välling...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Usch jag kommer ihåg när jag op bort mandlarna då låg jag i soffan i 10 dagar med citodon dygnet runt och fick inte i mig något det är det värsta smärta jag haft värre än att föda barn :-) Hoppas det vänder snart!

2009-02-16 @ 10:21:27
Postat av: Sussie

Men lilla plutte då. Hoppas att det ger sig snart det dumma onda!

En stor kram till Melvin och er också som är så underbara föräldrar och tar hand om honom så väl.

Postat av: Tildes dagbok

Cissi - Jag tog bort mina då jag var något år äldre än Melvin men kommer ända ihåg den knivvassa smärtan, hua!



Sussie - Tack söta <3!

2009-02-16 @ 12:31:42
URL: http://booble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback