Utgång med jobb efter jobb

I fredags var det utgång med jobbet, vi skulle tacka av två killar som slutat hos oss tidigare i somras men det har bara inte blivit av förrän nu. Hur som helst så var det först middag och sen bowling och utgång på det.


Fan va grym jag är på bowling, gjorde 3 strike i första serien, men sen gick det åt skogen...
 


Här börjar fötterna blir runda men kul har vi  ;-) Med godaste drinken: Apple Sourz, raspberry vodka,
passionsfrukstjuice och lite lite sprite. MUMS!



Sen gick vi till Valand och där var det livemusik. MYCKET dans och dricka men hur kul som helst!


Mycket trevligt, kanske lite för trevligt ;-) Vi började kl 19 och jag var hemma strax efter 04.30! Dansade i 4 timmar och såhär två dagar efteråt har jag träningsverk så jag knappt kan gå. Wiihoo!

Kommentarer
Postat av: Marita

Shit vad kul att gå ut och slå klackarna i taket ordentligt!! Det längtar jag efter att få göra, men om ett par månader så! ,D

Postat av: Anonym

Bra att mamma får gå ut och roa sig också ;)

2008-10-29 @ 19:46:36
Postat av: Malin

Hmm mitt namn kom inte med... jag som skrev iaf

2008-10-29 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback