Storstädning

Varje gång blir det så. Jag börjar städa där det syns men hamnar till slut i någon låda eller något skåp. Vem tittar där?
Hur som helst, städade bland krukor och vaser igår och började på en "loppis-låda". Ska nångång stå på loppis har jag bestämt och tjäna storkovan!
Idag fortsatte jag att fylla den med grejer från mitt "ljus och ljuslykte" skåp.
Hittade min dammiga Iittala kivi samling längst in i skåpet, för några år sedan så samlade jag på de och önskade mig en ny färg varje år. Nu känns de lite omatchande tillsammans men visst är det en mysig färgprakt? Det saknas bara mörker och lite tända ljus.

Varför köpte jag aldrig rosa?? Den är ju finast......


Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: nillalalala

Kivi är fina, allt är fint, på sin plats och tid. Jag arbetar i en textilbutik, och när vi har rea på saker som varit på lagret sedan en längre tid tillbaka, så brukar jag tänka "tänk att det vi tycker är snyggt nu, kommer om några år ligga såhär, och vi kommer inte förstå vad det var som var så snyggt!?" :-) Du har förresten en väldigt fin blogg!



// nillalalala

2008-10-23 @ 15:19:01
Postat av: Tilde - Booble

nillalalala - Ja det är otroligt vad fort det ändrar sig, vilken köphysteri egentligen...

Tack snälla du!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback