Lördag 25 oktober

Herregud vad det var segt att vakna idag, ojoj! Tog en Treo innan jag somnade och fick även börja denna dag med en. När F åkte till jobbet fick han slita upp mig så att jag åtminstone fick lägga mig hos Melvin framför TV:n i vardagsrummet.
kl 10 knackade Melvins mormor och morfar på dörren och Melvin fick springa och öppna för jag kunde inte ta mig upp!
Men efter ett glas nyponsoppa och ännu en Treo i magen var jag på benen iaf, och efter att jag fått på mig lite smink så begav vi oss in till stora staden och kikade lite. Löningshelg och i affärerna har julskyltningen börjat = massor med folk.

(Mormor o morfar kom redan igår kväll men bor på hotell i två nätter och sen stannar mormor två dagar när morfar åker till jobb på måndag)


När mormor är här så får vi alltid så god mat, idag blev det stek, mums! Och morfar passar barn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback