Fredag 31 okt

Oj oj en sån dag. Började med att vi låg och snoozade till kl 07.15, fick liiite bråttom då vi båda började kl 8 och skulle hinna med dagis och göra oss i ordning innan. På något sätt löser det sig alltid så kl 07.50 åker jag och Melvin mot dagis.... Springer in på gården och tycker det var skumt att där inte stod någon cykel vid parkeringen, kommer in vid entrén och ser att det är mörkt och då går det upp ett ljus.... studiedag så dagis var stängt idag! Skit rent ut sagt... jaja stoppar in Melvin i bilen igen och inser att jag börjar om 1 minut!
"Du får följa med mamma till jobbet idag, dagis var stängt älskling"
"JAAAAA!" (det var jag i o f s inte beredd på men bra då kanske det funkar en stund...)

Eftersom det är den sista i månaden idag så hade jag ett månadsbryt att pyssla med på jobbet idag och det är rätt omfattande, men Melvin hjälpte Pelle i verkstaden lite i ca 2 timmar och sen hämtade farmor och tog över tills jag slutade.
Det rullade på bra idag trots att det bara var extra anställda och jag. Hann med hela brytet och lite till.

Dock måste vi verkligen bli bättre på att skriva upp när det är studiedagar.....


Just nu hör jag bara massa pang pang från "nya" vardagsrummet, F har två vänner här som kollar film och dricker lite öl, jag ska ta tag i detta med våra bilder och kameror, nu är de inte tömda på länge!

Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj då ;-) Skönt att du har ett sånt jobb att det löste sig... o tur att svärmor kom o hjälpte till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback