Fatboy

För några veckor sedan var jag och sprang (ja bokstavligen, gör alltid det när jag går själv i affärer, har verkligen svårt för att gå lugnt när jag är själv, jaja...) några ärenden nere på stan. Hann kika in i ett skyltfönster och såg på en stor skylt att det var städdagar med 50% på en massa varor, först gick jag förbi men stannade upp och vände tillbaka...
Det var ju ganska bra att jag gjorde det då jag fyndade Melvins fina Fatboy puff där!



Spelar Tv-spel på sin fina myskudde, och ja, killar kan ha roooosa!



P.s. Affären heter Duka Home.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kommer ihåg att du kollade på den i Kungälv kul att du köpt den nu. färgen är super fin

Postat av: Hildur - fixa&dona

Vilka fynd du gjorde! :-)

2008-12-27 @ 16:37:53
URL: http://fixaodona.blogg.se/
Postat av: Tilde - Booble

Hildur - Ja superkul med fina fynd!! :-)

2008-12-28 @ 20:27:40
URL: http://booble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback