Dagen går mot sitt slut...

Då kära vänner var det snart dags att slå ihop sina två igen. Imorgon är det jobb igen efter att ha varit borta i 4 dagar, man kommer alltid ur rutinerna lite när man går hemma så länge men det ska nog ordna sig.

Jag åkte ju på halsfluss och har levt på isglass dessa 4 dagar men nu har äntligen pencillinet börjat verka.
Idag var F hemma oxå så vi har haft lite utav en "röjar-dag". Nästan pinsamt att berätta men idag kom täcksidan upp i köket som vi renoverade för *harkel* 2 år sedan. Köket känns ju gammalt innan det är färdigt, att man aldrig kan få upp de där listerna direkt!?
Det blev superbra iaf, nu är det bara lite smyglister kvar, sen så!


Melvin är inne i en pappaperiod igen och jag får knappt ta på honom.... idag fick han ett utbrott i bilen för att han ville att pappa skulle knäppa fast honom i bilstolen

-"Neeeeeej, pappa göra de"

Dumt nog var ju inte ens pappa med.... hoppas det går över fort iaf, det är lite knepigt när inget man gör passar herren för att pappa gör det bättre.

Kommentarer
Postat av: Marita

Känner igen det där fast F kör mest med det när han inte får som han vill. Om jag säger nej så säger han "fråga min pappa" och vice versa...;D Det gör han även om den andra sitter precis bredvid...

Postat av: Tilde - Booble

Marita: Hihi "fråga min pappa", kan tänka mig att det låter gulligt när han säger det! :-)

2008-10-22 @ 23:15:07
URL: http://booble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback