23 okt

Har precis varit och lämnat skrutten på dagis och ska nu försöka få lite ordning här innan jag åker vidare mot jobb.
Imorgon kommer ju "morror o moffar" hit, de får dock umgås själva med F och Melvin då jag är ute på middag och bowling med jobbet.

Putsade fönster igår och hann bara vända mig om så öste regnet ner och smattrade retfullt mot mig, ååh!
Just nu lyser solen så man kanske ska fortsätta med de sista, och hänga tvätt, och utrota dammråttor, och packa
Tradera paket, gå upp med grejer till förrådet....

TID - finns det att köpa någonstans?

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj vad du fixar :) Du är duktig du! Ja, tid skulle jag vilja köpa, har så mycket just nu med examensarbete och jobbsökande, vet knappt vad jag heter just nu haha

2008-10-23 @ 17:27:11
Postat av: Tilde - Booble

Malin - Är det stressigt i skolan nu? Kan tänka mig det iaf. Hoppas det går bra!

Postat av: Malin

Ja, det är verkligen jättestressigt nu... känns inte alls kul, mycket man stressar upp sig på men som tur är så är det ju inte för alltid.

2008-10-24 @ 16:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback