Välkommen egen vilja

Igår var vi till Lindex för lite budget shopping, jag och Melvin. De hade tag 3 betala för 2 på hela barnklädessortimentet. Jag hittade faktiskt en superfin grå skjorta med svart slips och uppkavlade ärmar som kommer passa bra till alla festligheter framöver. Sen visade jag Melvin de nya Fem myror kläderna och han fick välja helt själv och tog en rosa, fiin!
Sen gick vi vidare till "pojkavdelningen" och kikade ifall vi kunde hitta något mer.... medan jag bläddrar bland alla kläder så utropar Melvin med beundran:

-"Titta mamma, Musse Pigg, sån vill ja ha"
Jag kikar på tröjan och inser att det är en sån typ av tröja jag hade hoppats att aldrig behöva köpa....
-
"Mmm den var fin, och titta här (visar en annan lite finare i mitt tycke), här var också en fin tröja!"
-"Nej mamma, betala Musse Pigg, vill ha den hemma"

Så till sist blev det en Musse Pigg tröja (tur det blev billigt iallafall!) som min älskling har på sig idag och han är sååå mallig.

 



Kommentarer
Postat av: Nillalalala

Hmm, satt och längtade tills Elvira börjar prata och "vilja ha", men inser att jag borde vara glad över att jag fortfarande får ta på henne de kläder jag vill :-)

2008-11-22 @ 15:46:53
Postat av: Marlen, Hampus mamma :-)

Ha ha.. Hampus valde oxå själv bland "Fem myror..." kläderna och valde en rosa med vita elefanter och grön mudd.. Såå cool i färgen!! Oxå fick han gröna matchande strumpor till..

2008-11-22 @ 16:24:36
Postat av: Malin

Haha!! Söte Melvin! Musse (och div. liknande tryck) på kläder har aldrig riktigt fallit mig i smaken, men denna var ändå finare än vad jag kunnat föreställa mig att en mussetröja kunde vara!!



/Malin, mamma till ELise

2008-11-22 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback