Tjyvstart födelsedag

Då jag bor en bit ifrån min "egna familj" så blir det ju lite knas vid födelsedagar o så... nästa vecka jobbar jag supermycket och det kommer inte bli något firande att prata om, så idag när jag och min kära mamma pratade per telefon så sa hon att hon skulle föra över en födelsedags peng så att jag kunde handla Stringhyllan idag på min lediga dag, wiihooo!
Så, sagt och gjort, nu står en vit String hylla omonterad i sin kartong och väntar på bättre tider i form av en färdigtapetserad vägg.
Har även fixat och donat med lite av varje så imorgon blir det stora röjardagen här för att få ordning på allt. Det är så motigt att börja men man får faktiskt en hel del energi bara av att det är snyggt och "piffat" här hemma.

Melvin åker racerbil utanför en butik vi var i idag.



Kommentarer
Postat av: Malin

Det är kul när födelsedagsönskningar går i uppfyllelse!



Grattis i förskott! Imorgon är det min tur att fylla ett år äldre =)



Kram



/malin, mamma till elise

2008-11-22 @ 22:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback