Tallrikar

Som ni säkert såg på det förra inlägget så är vi i stort behov av nya mattallrikar. De vi har nu är ärvda SIA tallrikar från F´s föräldrar, supersöta och de har verkligen fyllt sin funktion i detta hus men nu är de spruckna och fula och kantstötta.






Hade jag haft ett litet större lager pengar i plånboken hade jag inte kunnat motstå de fina från
Mateus. Dock hade jag valt en annan färg. Tycker de är så fina, och när man ser uppdukade bord med detta porslin vill man ha allt!










   
   

IKEA har en vit fin romantisk budget variant, och så denna fina rosa från RICE som matchar mina nya skålar...






Dessa fina fat får också vara med på bild, ser så härligt kalasigt ut.... Från RICE och finns att köpa här!



Nu ringer väckarklockan om ca 6 timmar så det är dags att hoppa in i duschen, ja inte bokstavligt kanske, men man kan ju göra ett försök kanske....
 
Sov så gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback