Små-seg

Jobbar kväll och börjar om ca 20 min, 10 timmars pass, puh! Man (läs:jag) blir alltid lite seg av att gå hemma i två dagar och sen börja med kvällspasset, hela dagen går jag liksom och väntar på att det är dags att åka till jobbet. Såna här dagar blir det inte så mycket gjort med andra ord, men jag och Melvin har spelat lite innebandy och myst i soffan. F har varit iväg och spelat squash, nu är det grabbarna som får busa tillsammans resten av dagen.

Borde ha tagit tag i en massa saker som vi måste få gjort men det får vi ta en annan dag...

  • Flytta TV:n som kom lite för mycket åt vänster
  • Göra färdigt köksväggen och köpa tapet (kör tapet i stället för målning ändå)
  • Måla de 4 dörrkarmar som vi har kvar sen renoveringen
  • Bestämma och framkalla bilder till ramarna i sovrummet
  • Rensa vinds-och källarförrådet
  • Gå upp med extrasängen, loppislådan och TV stativet till något av ovan nämnda förråd
  • Och en massa mer, men vi börjar såhär så får vi se vad som blivit gjort om en vecka......

Hoppas ni har en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback