Shopping, barnvagnsgnäll och middag

Blev en tur ner på stan förut och jag var visst inte ensam, oh my vad med folk!
Melvin slumrade till i bilen på väg in och han var inte så sugen på att gå sen så det blev till att köra runt på vagnen. Det är ju smidigt för då vet man var han är, men det är trist att folk verkar tycka att drar man runt på en barnvagn så behöver man inte komma förbi där det är trångt, det är okej att gå in i vagnen och inte ens titta på en, står man och väntar på att komma förbi t.ex. en kö så är det helt okej att tränga sig framför...... det är så synd! Varför är det okej att tränga sig framför mig bara för att jag håller i en barnvagn?
Blev lite julklapps- och annan shopping i stan, finns så mycket fint i klädaffärerna men jag ska försöka hålla mig och istället handla lite till nya vardagsrummet så det känns färdigt nångång.

När F slutade på jobbet åkte vi till Melvins farmor och farfar på middag, och det vart nåt så mumsigt som lammstek. Minus (-) 1 grad när vi åkte hem med sommardäcken på så vi bestämde direkt att tidigt imorgonbitti åka och fixa det!

Vad har ni pysslat med ikväll?


Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Marita

Har försökt lägga barn hela kvällen...har ju ringt på dörren i tid och otid så det var inte helt lätt...

Postat av: Tilde - Booble

Marita - Har det varit massa Halloween barn hos er? Jag har inte sett en enda... :-)

2008-11-01 @ 23:16:52
URL: http://booble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback