Saffransbak och julpyntning

Hej svejs!
Dåså har man landat efter en dags stressigt jobbande och en supergod middag, helstekt (eller halv då vi delade den i något mindre bitar!) fläskfilé med rösti, bea sås, pepparsås och god sallad till.

F och Melvin har precis hämtat ner jullådan från förrådet och jag har köpt hem saffran, Kesella och jäst. Vi tänkte att vi skulle få ihop något slags lussebak ikväll, det lutar åt att det blir
dessa smarriga från Arla, fast dessa skulle också vara roliga att prova, mumsigt med vit choklad, dock är jag lite tvek till pinjenötterna....

Återkommer med bilder lite senare.



Kommentarer
Postat av: Eva

Hej hej!



Hittade din blogg av en slump! Nu blev jag mkt sugen på att dra i hop ett lussebak. Får bli morgondagens projekt tror jag.



Eva

2008-11-29 @ 19:33:16
Postat av: Tilde - Booble

Eva - Vad skojigt! Kul med nya ansikten här! Lycka till med baket och välkommen åter :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback