Ramlar hit och ramlar dit

Idag är jag supertrött och det har varit mycket på jobbet, hoppas jag lyckas hålla mig vaken till ordinarie läggdagstid.
Vi har nyss (försent som vanligt) ätit middag. F överrraskade och gjorde potatis och palsternacks soppa, riktigt mumsigt! Tack älskling!

Har en del pyssel att fixa med innan kvällen, eller rättare sagt, innan kl 21 för då ska jag kika på Leilas Jul på TV4+, mysigt!

Update kl 22.10
To do lista

*Slå in julklappar, så jag vet vad och till vilka jag redan köpt *virrig*

*Hänga tvätt (strumpor och underkläder, trååk)
*Plocka undan täcken och kuddar som ligger framme i klädkammaren
*Gosa med mina älsklingar innan den ena ska i säng
*Lägga ut
Tradera auktioner
*Duscha


Wiiihoo I made it!


Räcker det tycker ni? Nåja nu känner jag mig åtminstone lite mer motiverad att börja, är listoman och tycker det bästa är när man kan stryka en massa från en lååååång what to do lista!

Och aporopå rubriken så ramlade jag in på denna webshop för några dagar sedan och de hade så mycket fint, kika in där vetja http://www.mixin.se/

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback