Prickig efterlysning

Jag är inne i en väldigt prickig inredning- och pryl period och i butikerna kan jag inte låta bli att klämma och kika på allt som är prickigt, är det dessutom rosa med vita prickar kan jag nästan inte låta bli att köpa. Dessa fina muffinsformarna har jag haft ett tag nu men jag kommer mig aldrig för att baka några.... och bandet, ja det kan man använda till mycket!




Men det jag tänka ägna detta inlägg åt var egentligen en efterlysning då de verkar omöjliga att få tag på. Det gäller dessa fina rosa påslakan med vita prickar (no shit!!) som jag verkligen vill få tag på, 2 st uppsättningar. De fanns tidigare på Åhléns men verkar slut där nu. Är det någon som sitter på ett par nya eller som kanske vet någon annan tillverkare som gör något liknande? Jag vill så gärna ha dessa.... det ska alltså vara för vuxensäng.




Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmmm I love to!

Postat av: c

medpyttesmaprickar-auktion-76072450" rel="nofollow">http://www.tradera.com/Rosamedpyttesmaprickar-auktion-76072450

2008-11-07 @ 11:15:41
Postat av: Marita

Jag letar efter en rosa tapet med vita prickar att han som fondvägg i Moas rum! ;D

2008-11-08 @ 17:05:33
URL: http://maruttan.blogg.se/
Postat av: Camilla

åå va fint

2008-11-10 @ 20:29:03
URL: http://shoppinggalenmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad fina muffinsformar! Jag vill oxå ha! :) Var har du köpt dem? :)

2012-07-06 @ 00:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback