Ooopsie....

Hittade lite tidningar här vid databordet och insåg att jag inte ens öppnat förra numret av Mama och nu har det kommit ett nytt... Men det betyder massa rolig läsning till helgen när jag ska vara leeeeedig.
Mamma om du kollar noga på Petit tidningen på de vita rubrikerna nere till vänster så ser du att Model Mini är med på en stor intervju, tyckte jag var skoj!
För er andra som sitter som frågetecken så kan jag berätta att det är en barnklädesaffär som öppnade för något år sedan i lilla staden som jag är uppväxt i och har bott 18 år i.



Men nu är klockan långt över 21 så nu rusar jag mot sambo och TV. Ses kanske senare?



Kommentarer
Postat av: Perla08 - min guldiga blogg!

Här ligger typ 15 tidningar på hög oöppnade :-o Hinner aldrig läsa ju! ;)

Postat av: Malin

Vilken angenäm upptäckt!! Vad tyckte du föresten om nya tidningen "familjeliv"?



/malin, mamma till elise

2008-11-22 @ 23:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback