Ny MOLO jacka på väg

Eftersom vi blev av med hans fina MOLO jacka idag så blev det till att beställa en ny, men jag valde istället denna modellen, tror den passar bättre än den andra vi hade faktiskt. Färgen var lite tråkig kanske, hade gärna tagit en röd, men den räknas till MOLOs "tjejfärger" och har resårband i midjan så modellen blir också lite tjejig, synd tycker jag, röd är för mig en solklar unisex färg.
Hur som helst så passade jag på nu när
www.mydreamchild.dk har 30% på alla ytterkläder, har handlat därifrån förut och det har gått fort och säkert.


Nu är det sova som gäller, back to work imorgon.
Sov gott ♥

Kommentarer
Postat av: Philmkarin

Vad är det jag läser? Blev ni av med jackan :-( - hur hände det?



2008-11-06 @ 23:07:26
Postat av: Tilde - Booble

Philmkarin - Vi reklamerade den! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback