Måndag måndag måndag

Puh vilken dag det har varit.... för att inte tala om igår, först däckade jag i Melvins säng 1 timme när han lags för natten, snark snark, för att sedan gå och sätta mig hos F i soffan och slockna i 1½ timme till. Vaknade tog en dusch och somnade sedan i sängen, klockan ringde 04.40 och då var jag så långt ifrån pigg man kunde vara. Även om jag sov rätt timmar i antal så är det inte kul att somna med kläder och linser och behöva flytta på sig, blir inte alls utvilad, så det var klantigt.

Så idag så började ombyggnaden av våran station (Statoil), det har ju lagts ner ganska många stationer runtom i Sverige och de som är kvar nu ska helt och hållet byggas om och snabbmatskonceptet ändras helt. Helt rörigt och kassorna slutade funka mitt i lunchruschen...
Känns konstigt att bygga om hela kassalinjen igen, våran station totalrenoverades för 3½ år sedan. Snacka om pengar i omlopp!

Efter jobbet, dagis- och pappahämtning så åkte vi till Polisen, passcentralen, och fixade ett pass till lilleman, han var så duktig. Känns bra att ha en legitimation på honom nu när han ändå snart är 3 år.


Hjärtat i helgen, så stolt och mallig över sin alldeles egna Byggare Bob hjälm.




Kommentarer
Postat av: Malin

Sötnos!!

2008-11-04 @ 17:05:20
Postat av: Anonym

sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



DET ÄR GRATIS OCH BUSENKELT =)

2008-11-04 @ 17:05:57
Postat av: Merja

Hittade din blogg av en slump och måste bara säga att:

Vilken underbar bild på pojken.

2008-11-08 @ 12:09:42
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback