Lukta som Lille Skutt?

Melvins snutte var verkligen behov av en ordentlig tvätt så medan han var inne i leken med sina bilar idag så slängde jag med den när jag körde en snabbmaskin på 35 min. Lag den på elementet för att torka fortare men när vi skulle till IKEA så ville han ha den med sig och den var ju inte torr ännu, så när han frågde varför Snutte var blöt och lät lite misstänksam så skyndade jag mig att dra till med:

Jag -"Nej men vilken buse Snutte är som duschat utan att säga till, men nu kanske han luktar gott?"
Melvin -"Ja luktar gott mamma" fortsätter efter att ha tryckt hela Snutte i näsan -"Luktar som Lille Skutt"
Jag -"Luktar Snutte som Lille Skutt??"
Melvin -"Ja, hihihi"

När jag senare berättade det för F så kom jag ju på att vi har köpt Bamse tvål på Apoteket till Melvin så det var ju det han menade men det lät så roligt när han sa det!



Sitter i bilen och gosar med sin nytvättade bästa vän, älskade Snutte....




Kommentarer
Postat av: Marita

Hi hi vad söt han är! Vi har 2 snuttetrasor så att man kan tvtta den ena utan att det blir katastrof som det blev den gången jag råkade tvätta båda snuttisarna samtidigt....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback