Ledig dag med jobb

Nu har vi kommit hem från utbildningen på jobbet, det gick superbra att ha Melvin med, nästan lite för bra (han var lugn och stilla alltså!) så jag börjar tro att han kanske inte är helt kry. Inatt vaknade han minst 5 gånger och däremellan hostade han en massa och nyss fick jag bara i honom 2 skedar mat till lunch. Han känns inte varm iaf utan är nog mest bara trött och slö efter natten.

Vi var in en snabbis till stan och lämnade in mina VAGABOND skinnstövlar på lagning, sulan har släppt på båda skorna + att en liten skinnflärp som sitter fast med en nit har släppt..... efter 6 veckor, så det var ju kanonkvalité! Hoppas det blir snyggt annars vill jag nog ha pengarna tillbaka, men lycka till att hitta fina skinnstövlar i rätt storlek nu!
Apropå stövlar har inte mina HUNTER kommit ännu, jag beställde den för 6 dagar sedan så kanske borde maila de och fråga?

Funderar på om vi ska åka till IKEA nu och köpa lite mera ramar....

Vad gör ni idag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback