Klubbad säl

Verkar krångel med bloggen, svårt att komma in här när jag vill... hoppas det funkar nu!

Jobbar hela helgen, själv med bara extra personal så jag är lite mera trött än vanligt tror jag. Självklart händer allt som inte får hända just på helgen också, tvätthaveri, punka på släpkärror och fortfarande frågar varenda kund vad vi pysslar med i butiken. Har precis sovit två timmar i Melvins säng, medan min fina F fick ta hand om Melvin, middagsdisk och läggning. Tack världens bästa pappa och sambo!
Vaknade och var alldeles ruggig och kall men har tänt en massa ljus och genast känns det varmare här, mys!

Har en massa jag tänkte blogga om men jag får inte fram något vettigt ändå så det blir till att hänga tvätt istället och hoppas att jag är mera i form imorgon.


Vad gör ni andra i helgen? Är ni lediga?


Kram ♥

Kommentarer
Postat av: sussie

Vad mysigt det låter med massa ljus!

Jag brukar också tänka att oj vad mycket jag ska blogga om..men så bara försvinner allt..eller så orkar man inte!



Ni verkar vara en så otroligt fin familj tycker jag, ni ser väldigt snälla och goa ut.



Ha en mysig helg!

Kram Sussie

Postat av: Marita

Vilken toppen sambo du har! Ja men det är ju så drygt när man bygger om och precis ALLA kunder måste kommentera!

Här har vi varit på badhuset idag med moster och kusin medans pappan jobbade och imorgon blir det Stockholm med kalas och monsterjam i Globen! =)

2008-11-08 @ 22:56:08
URL: http://maruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback