IKEA shoppingen

Det var mysigt att strosa runt på IKEA, bara Melvin och jag, jaja såklart tillsammans med alla andra som ägnade sin eftermiddag åt samma sak som oss, men vi tog det lugnt och Melvin lekte i alla barnrum och pillade på allt, gosade med Snutte i vagnen osv....

Hittade en massa fina saker, och lite fick följa med hem.


Köpte en svart ram till min Kakaoplansch som kom i rör-posten häromveckan. Den kommer få sitta i köket när jag tapetserat färdigt.


Jag köpte även en kudde till nya soffan som jag tror blir fin tillsammans med de två gröna jag någongång ska köpa... Kudden är svart med beiget broderi i form av blad på ena sidan och ränder på den andra, jag köpte även lite myspys ljus.





Kommentarer
Postat av: Malin

Den tavlan har jag mää. Vi har den i vårt "kontor". Har haft den i ca 2 år och är fortfarande lika förtjust i den.



Kram



Malin, mamma till Elise

2008-11-19 @ 21:35:43
Postat av: Tilde - Booble

Malin - Mmm jag tror inte jag kommer lessna lika fort på tavlan som vi gjorde på tapeten iaf ;-)

Postat av: Hannie

De där ögonen tänkte jag tatuera i nacken förut, men det blev inte så :P

2008-11-20 @ 17:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback