Gonatt!

Så är ännu en dag förbi och den har rusat lika fort som de brukar, puh, man hinner ju inte med.
Imorgon är det jag som öppnar så klockan ringer 04.45. F är ledig så jag ska skynda mig hem efter jobbet så att vi hinner med att göra något tillsammans. Sedan så är jag faktiskt ledig fredag, lördag OCH söndag, underbart!


Imorgon hoppas jag bli färdig med underarbetet i köket så att vi kan köpa tapet till helgen och bli färdiga. Har önskat mig en vit stringhylla av mina föräldrar i present (jag fyller år om 7 dagar!) som ska upp på köksväggen bredvid kakaoplanschen.
Hoppas det blir fint!

Nej nu ska jag försöka få med F i säng så att vi kan hålla om varandra innan vi försvinner till drömmarnas värld.




Sov så gott och kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback