Fettplätts-middag

Idag slutade jag kl 19 så det blev ingen ordentlig middag för oss, vi passade på och tog en pizza efter att Melvin somnat så sött! Nu är jag ledig fredag, lördag OCH söndag och det ska bli sååå skönt...
Hoppas på lite plaskväder så att jag kan inviga mina nya fina gummistövlar som äntligen kom idag, så fina och sköna, jag är supernöjd! Apropå väder så snöade det faktiskt idag, i hela 4 minuter, vinterhalvåret är helt fantastiskt här i Slaskeborg.


Weäää, min pizza ser lite halvkladdig ut, men det är bara lite mozzarella ost, mums!!


Vad åt ni till middag idag? Jag behöver lite ny inspiration....



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi åt Faktiskt Fiskbullar i citron/peppar sås med potatis.

Fiskbullar är inte en favorit hos mig men Martin gillar det så jag får stå ut att äta dt då o då.

Postat av: Marita

Korvstroganoff i förrgår och pannkaka igår! =)

2008-11-21 @ 08:21:02
URL: http://maruttan.blogg.se/
Postat av: Tilde - Booble

Camilla - Fiskbullar är ju ganska gott tycker jag, men Melvin gillar det inte....



Marita - Mums med pannkaka!!!

2008-11-21 @ 13:47:35
URL: http://booble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback