Fars Dag bio

Har precis kommit hem från ännu en superstressig dag på jobbet där kaffemaskinen och uthyrningskontraktsskrivaren (haha vilket ord det blev!) passade på att braka ihop, är det inte det ena så är det definitivt det andra.

F slutar kl 17 och då ska jag hämta honom, och så åker vi tillsammans till hans föräldrar som passat Melvin hela dagen... där kommer vi få en alldeles säkert smaskig middag... men vad F inte vet är att vi sen ska gå på bio, Bond filmen! Alldeles för oss själva! Mys, det blir årets Farsdag present, egentid med mamman, hihi!

Till min egen pappa skickade jag
Åre choklad strut med whiskeytryfflar, hoppas de var goda?

Måste packa sova-över väska nu för vi ska åka hem till hans föräldrar efter bion och sova där med Melvin eftersom vi ska upp så tidigt till dagis imorgon. Undra hur jag ska få in väskan från bilen i smyg?


Firas det Fars Dag hos er också?



Kommentarer
Postat av: papsen (melvins morfar)

Tryfflarna smakade alldeles utmärkt ! Fungerade också bra med det förslagna tillbehöret.



Vi syns sent ikväll!??



POK

2008-11-10 @ 12:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback