Dagens tripp

Vi åkte till Nordik idag som öppnade i Partille och wiihoo det kommer bli min nya favvomöbelaffär, allt snyggt på ett och samma ställe, LIKE! Hade kunnat köpa med mig en hel del men fick hejda mig lite...


Entré


Melvin provar fina brillor som låg som dekoration


Snygg väggdekoration (Cult fat med böjda vykort)


Kartell, både till mini och vuxen, ja tack!


Sötaste prinsessan!


Mums med fika (Sa till Melvin att han skulle se lite glad ut då jag tog kortet...)


Väggdekoration från Bruka.



Dagens inköp blev två gröna sammetskuddar från Himla, äntligen hittade jag ett par fina till mattan.


Köpte även ett svart/vitt moln örngott till Melvin. Den fina rosa handduken och tvålen från HIMLA fick man i present.

Mycket att hinna med imorgon också så nu är det sängen som gäller. Presenterna kommer på bild imorgon!

Sov gott ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag gillar också nordik, finns inte här men brukar åka dit när jag är hos mamma o pappa i västerås//Lina

Postat av: Tilde - Booble

Lina - Mm de hade så mycket blandat på ett och samma ställe, kanon tycker jag! Tyvärr ligger det inte så centralt utan det tar ca 20-30 min att åka dit....

2008-12-02 @ 13:55:51
URL: http://booble.blogg.se/
Postat av: Anna

Najs affär! Vet ej om det finns nån sån här... ska kika... :)

2008-12-03 @ 20:05:19
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Tilde

Anna - Tror bara den finns i typ Norrköping, Linköping, Västerås.... lite mindre stora städer typ!

2008-12-03 @ 23:15:11
URL: http://booble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback