Dagens planer & Invigningsfest

Ledig idag och vad kan passa bättre då än en invigningsfest? Det är Nordik som öppnar idag, så vi tänkte åka och kika på lite matbord och stolar och hoppas hitta något fint till trevligt pris.
F jobbar så jag tror jag ska dra med mig svärmor istället.
Sen kom det även ett reklamblad från ÖB som jag aldrig bläddrar i men på första sidan som damp ner på hallgolvet så såg jag att de hade BRIO tågbana med tunnel och tåg för 125 kr, de hade såna förra året också men de tog ju slut direkt, så vi tänkte åka dit och köpa ett par st bara för att få lite mer skenor och så, hur billigt som helst!!

Senare så ska jag bli klar med tapetseringen i köket tänkte jag så vi kan få upp hyllan och tavlan på väggen, och sen har jag inte glömt att jag lovat er bild på alla fina presenter så det måste jag försöka fixa ikväll...

Det börjar även bli dags att ta det där julkortet som vi tänkt i snart en månad nu, hjälp det är ju första advent på söndag!!

Vad har ni för planer idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback