Dagens outfit 2/11

Idag blir det ingen dagens outfit då jag haft jobbkläder på mig i princip hela dagen förutom nu på kvällen då jag krypit i ett par lite glansigare leggings från VILA med en långärmad stickad klänning från Gina Tricot till, mys!

Igår blev det en rätt kass bild på outfiten men man ser iallafall lite av min fina blus från OBJECT med paljetter och broderier. Detaljerna är fina i bak på den också men det blev det ju tyvärr ingen bild på. Sen är det favoritjeansen i vanlig ordning från Levi´s på "benarna", (läs: benen) som Melvin säger.













Gårdagens mumsiga middag kom med på bild, champinjonpaj med skinka och vitlöksost, gott!







Kommentarer
Postat av: MalinM

Gu vad gott det låter? Har du recept? Skulle vilja göra en sådan paj ikväll!



/Malin, mamma till ELise

2008-11-04 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback