Bushus, reklamation och rör-post!

Var så lugnt och skönt idag på Lek&Buslandet, nästan inga barn så vi lekte av oss allihopa. Mys!
Blev både bollhav, läskiga rutschkanor, bandyspel, basket, studsmattor, vulkanor och vete allt vad vi gjorde. Vi hade riktigt kul iallafall!
Känns lite konstigt först när man kommer dit för det är ju i huset bredvid, vägg i vägg, precis som Backabranden var i för ganska exakt 10 år sedan, var en massa ljus och blommor utanför. De har även nu i år tror jag, satt upp en stor stenvägg med allas namn ingraverat. Så hemskt, man kan inte ens föreställa sig vad de upplevde den kvällen.

Superball träningscykel för barn, bandymatch och ett av alla fina kalasrum, piratkalas vore nog kul!

Här skymtar entrén och lite av ljusen och blommorna.


Sen blev det lunch och Melvin beställde "hamburgaje med ost mamma" så vi åkte mot Göteborgs bästa Sibylla, "Sjuan" i Vasastan, mums. Efter det så åkte vi och kikade på lite bord till vardagsrummet, hittade ett superfint som vi får se om vi har råd med nu innan jul....

När vi ändå var lediga allihopa så passade vi på att åka och kolla upp våran Bugaboo Bee vagn som inte bromsen fungerar ordentligt på... vi fick den smord så får vi se om det hjälper. Känns inte så säkert att bromsen inte tar ungefär var tredje gång. Speciellt inte när vagnen kostar vad den kostar. Man förväntas väl inte behöva smörja en vagn efter 3 månader?

Och efter det gick vi till tvärgatan där vi hade köpt Melvins vinterjacka som vi nu sett att det missats en söm på och reklamerade den, tjejen i affären blev inte glad men vad ska jag göra? Jag vill inte ha trasiga DYRA kläder, ska det kosta så förväntar jag mig även att det är helt.

Långt inlägg om denna dagen nu..... men vi avslutade den med att hämta ut ett spännande paket på Posten, vad det är får ni veta så småningom, men jag kan berätta att den är fiiiin!

Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback