Bästa vänner

Vi har bestämt (det är åtminstone värt ett försök) att om tomten får alla Melvins "nappe" i ett fint paket så kommer tomten med en massa fina paket till Melvin som tack för att han ger sina nappar till alla bebisar som är mindre än honom.
Jag låg bredvid honom förut när han skulle sova och då försökte jag först med att tomten skulle få både "nappe" och Snutt... då kramade han Snutten i sina små armar hårt intill bröstet och svarade mig:

-Nejje, Nutten blir ledsen då o gråter....
(jag) - Ja det är ju inte bra, vill Snutten vara kvar med Melvin?
(Melvin) - Ja-a jag älskar min Nutt, Nutte älskar Mevvin.


Ååh jag fick tom tårar i ögonen, de är verkligen bästa vänner, Melvin och hans Snutte, och man hörde verkligen att han inte är redo att skiljas från honom ännu. Så vi kom överens om att Snutten skulle få vara kvar, men då behövde tomten verkligen ALLA nappar.
Hoppas Melvin håller med oss även om 28 dagar.




Kommentarer
Postat av: Camilla

DEt är svårt det där o ta med de som dom älskar så mkt men för eller senare måste man ju tyvärr :-( Vi funderar också på att ta Amandas nappar till julen... har förberätt henne lite att hon får paket i utbyte o vissa dagar köper o det o andra inte. Tycker att "sova" nappen kunde hon gått få ha kvar ett tag men det är napp i tid o otid jag vill få bort...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback