Bara min vanliga otur...

Såhär är det jämt... det handlar om 6-7 cm som fattas! Känner inte för att lägga 240 kr på en tapetrulle för det där (snåljåp!!), så vad göra? Jo man skickar upp F till vindsförrådet för att kika igenom våra tapetlager sen alla renoveringar och där hittade vi faktiskt en rulle som är från samma serie och färg. Kanon! Färgbadet var dock lite ljusare men jag hoppas ingen kommer lägga märke till det. På bilden har jag inte tapetserat färdigt ännu så den är inte sååå mycket ljusare, hihi... Imorgon hoppas jag vi kanske kan få upp hyllan och tavlan så är vi snart i mål med denna light renovering!





Kommentarer
Postat av: Anna

Som här då! På Noras rum saknas en halv vård (halv vägg) :/ Och den tapeten kostar ca 600:-!!!

Postat av: Tilde

Anna - Åh så typiskt!!!

2008-12-03 @ 23:14:17
URL: http://booble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback