Alla helgons dag

Var det några spöken hos er igår? Vi fick inget besök men då bor vi i lägenhet också så de har inte så lätt för att smyga in.
Annars har jag inte alls hängt med att det var Halloween och Alla helgons dag denna helgen. Så inga festligheter för oss alls tyvärr. Tiden bara springer iväg.

Idag är jag ledig, så skönt, och tänkte ta tag i att fixa alla våra pass. Melvin har ännu inget och när jag hittade våra så hade de gått ut för 1 år sedan, oops! Tänkte att det kan vara bra att ha ifall ifall man ska åka väg hastigt och lustigt någongång. Men med min vanliga otur så hade de ju stängt idag med tanke på alla helgons dagen. Typiskt nu när man äntligen bestämt sig för att ta tag i det.

Får se om vi åker in till stan och kikar på lite julklappar istället. Blir till att vara vinterpåpälsade för jag såg nyss att bilen var full av froooost, brrr!


Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Japp vi fick två besök... pinsamt bara att vi inte hade något gott godis hemma utan bara vanlig tråkig chokladask att bjuda på. Martin är väldigt anti den här helgen o sa att Amanda o Matilda aldrig kommer få spöka ut sig o knacka dörr... undantaget påsk kärring för det är ju en gammal tradition tyckte han...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback