Trötta funderingar

Stora beslut, mycket trött, jobb imorgon... puh! Känner mig helt splittrad och inte blir det bättre ju mer tiden går, jag som tvärtom hade hoppats på att få ihop det. Vi får se vi får se....... ena dagen är man längst upp i berg och dalbanan och det kittlar så där underbart spännande i magen, i nästa stund åker man spöktåget och är rent ut sagt livrädd för vad som ska hända och i nästa stund så stänger kalaset och man blir bara ledsen för det var ju så mycket mera man skulle hinna med.... Vi får se om det kanske öppnat imorgon? Och om F kanske vill följa med? ♥

Imorgon när jag slutar jobbet så är min fina pappa här! Han åker tåg från Norge där han jobbat och är här tills på söndag. Jag är ledig på lördag så då ska vi gå på Jul på Liseberg med Melvin, de blir nog skojigt! På söndag får Melvin klara sig själv med morfar för då jobbar både F och jag.

Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback