Sweet dreams!

Hittade inte en enda julklapp idag, visserligen kände jag mig lite yr och konstig så vi blev inte i stan så länge, men någon liiiten grej kunde jag väl ha hunnit med?
Hittade däremot två stycken flaskor som jag tänkte visa er imorgon så får vi se om de lever upp till lovorden som det talas om, någon som vågar gissa vad jag shoppat hem?

Det är jag som öppnar stationen imorgon så om 6 timmar ringer klockan, jag är redan trött!!

Ah just det, Melvins läkare som tog blodprovet när vi var och gjorde pricktestet ringde mig på mobilen idag för att berätta att provet visade på hasselnötsallergi... så nu gäller det att tänka sig för, inga livsmedel eller godis med varken hasselnötter eller spår av. Måste komma ihåg att säga det till dagis imorgon, och apropå dagis så har vi först utvecklingssamtal och därefter Öppet Hus med sånguppvisning av barnen, måste komma ihåg kameran imorgon bitti.

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Stakarns Melvin!!! Jobbigt med allergi. spår av nötter finns ju i det mesta tyvärr :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback